ၿပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးဌာန ဝန္ႀကီးမ်ား၊ တိုင္းေဒသႀကီး၊ ၿပည္နယ္အစိုးရ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္မ်ား၊ ဌာနဆိုင္ရာ အႀကီးအကဲမ်ားအားလံုး မဂၤလာအေပါင္း နဲ႕ ၿပည့္စံုၾကပါေစလို႕ ႏႈတ္ခြန္းဆက္သ ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႕ အစိုးရအေနနဲ႕ ႏိုင္ငံအုပ္ခ်ဳပ္ေရးတာဝန္ယူၿပီး
ယခင္အစိုးရက ၿပည္သူမ်ားရဲ႕ လိုအင္ဆႏၵနဲ႕အညီ ပါတီစံုဒီမိုကေရစီစနစ္နဲ႕ ေစ်းကြက္စီးပြားေရး စနစ္တို႕ကို ထူေထာင္ႏိုင္ရန္ လႊဲေၿပာင္းေပးခဲ့မႈအေပၚ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အစိုးရအေနနဲ႕ ဖြဲ႕စည္းပံု အေၿခခံဥပေဒပါ အေၿခခံမူမ်ားနဲ႕အညီ စစ္မွန္၍ စည္းကမ္းျပည့္ဝေသာ ပါတီစံုဒီမိုကေရစီစနစ္ ထြန္းကားေရး၊ တနည္းအားျဖင့္ ႏိုင္ငံေရး ၿပဳၿပင္ေၿပာင္းလဲမႈတာဝန္ႀကီးကို
အမ်ိဳးသား ၿပန္လည္ရင္ၾကားေစ့ေရးနဲ႕ တုိင္းရင္းသား စည္းလံုးညီညြတ္ေရးဟာ၊ တိုင္းၿပည္တည္ၿငိမ္ ေအးခ်မ္းမႈနဲ႕ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္မႈအတြက္ မရွိမျဖစ္ အဓိကလိုအပ္ခ်က္ၿဖစ္တဲ့အတြက္၊ ပါတီအသီးသီးနဲ႕ေရာ တိုင္းရင္းသားလူမ်ိဳးစု လက္နက္ကိုင္အဖြဲ႕အစည္းေတြနဲ႕ပါ၊
ႏိုင္ငံေရးၿပဳၿပင္ေၿပာင္းလဲမႈ လုပ္ငန္းစဥ္မ်ား အေကာင္အထည္ေဖာ္စဥ္ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပဲ၊ ၿပည္သူေတြရဲ႕ စားဝတ္ေနေရး၊ အလုပ္အကိုင္ အခြင့္အလမ္းရရွိေရး၊ ၿပည္သူ႕ဘဝလံုၿခံဳမႈနဲ႕ လူမႈစီးပြားေရး တိုးတက္မႈတို႕အတြက္ ၿပည္သူဗဟိုၿပဳ လူမႈစီးပြားေရး ၿပဳၿပင္ေၿပာင္းလဲမႈကို ၿပဳၿပင္ေၿပာင္းလဲေရး ဒုတိယအဆင့္အၿဖစ္ ေဆာင္ရြက္ရန္ မူဝါဒ ခ်မွတ္ေပးခဲ့ၿပီး ၿဖစ္ပါတယ္။
ၿမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ စီးပြားေရးနဲ႕ လူမႈေရးအေၿခအေနေတြဟာ ေဒသတြင္း အၿခားႏိုင္ငံမ်ားထက္ ေနာက္က်က်န္ေနၿပီး၊ ေဆာင္ရြက္ရမယ့္ လုပ္ငန္းပမာဏဟာ ႀကီးမားက်ယ္ၿပန္႕တဲ့အတြက္၊ ကာလတို၊ ကာလရွည္ ဦးစားေပး အစီအမံေတြကို စနစ္တက် ေရးဆြဲစီမံမွသာ၊ ႏိုင္ငံေတာ္နဲ႕ၿပည္သူေတြအတြက္ ထိေရာက္အက်ိဳးရွိမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ၿမန္မာႏိုင္ငံ စီးပြားေရးနဲ႕ လူမႈေရး အႀကံေပးေကာင္စီနဲ႕ ၿပည္တြင္း ၿပည္ပ ပညာရွင္မ်ား၊ ဌာနဆိုင္ရာ အဆင့္ၿမင့္ အရာရွိႀကီးမ်ား ပူးေပါင္းေဆြးေႏြးညႇိႏႈိင္းၿပီး
စီးပြားေရးနဲ႕ လူမႈေရး ၿပဳၿပင္ေၿပာင္းလဲမႈအတြက္ အေျခခံမူေဘာင္ ညႇိႏိႈင္းေရးဆြဲေနစဥ္ တစ္ၿပိဳင္တည္းမွာ စီးပြားေရးက႑အလိုက္ ၿပဳၿပင္ရမယ့္ မူဝါဒ၊လုပ္ငန္းစဥ္ေတြကို ၿပည္ေထာင္စု ဝန္ႀကီးဌာန အသီးသီးကလည္းေကာင္း၊ ေဒသအလိုက္ လူမႈစီးပြားေရး ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ရန္ မူဝါဒ၊ လုပ္ငန္းစဥ္ေတြကို တုိင္းေဒသႀကီး၊ ၿပည္နယ္ အစိုးရမ်ားက လည္းေကာင္း လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ား၊ ၿပည္တြင္းၿပည္ပ ပညာရွင္မ်ား၊ ၿပည္သူမ်ားအပါအဝင္ အလုပ္႐ံုေဆြးေႏြးပြဲမ်ားက်င္းပၿ
အလုပ္႐ံုေဆြးေႏြးပြဲမ်ား က်င္းပေနစဥ္မွာပဲ လိုအပ္တဲ့ဥပေဒ၊ နည္းဥပေဒ၊ လုပ္ထံုးလုပ္နည္းေတြကို ေခတ္နဲ႕ဆီေလွ်ာ္ၿပီး၊ ၿပည္သူမ်ား လက္ေတြ႕လုပ္ကိုင္ႏိုင္မယ့္ အေၿခအေနေတြနဲ႕ ကိုက္ညီေအာင္ ၿပင္ဆင္ေရးဆြဲခဲ့ၾကပါတယ္။
ဒီလိုအခ်ိန္တိုအတြင္း တစ္ခုၿပီးမွတစ္ခု လုပ္ၿခင္းမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲ ေဆာင္ရြက္ရန္ရွိတဲ့ အလုပ္ေတြကို တစ္ၿပိဳင္တည္း လုပ္ေဆာင္ေနသလို၊ ၿပည္သူေတြအတြက္ အလုပ္အကိုင္ အခြင့္အလမ္းရဖို႕နဲ႕ လူမႈစီးပြားေရးမွာ တိုးတက္ေစမယ့္ လုပ္ငန္းေတြကို တည္ဆဲဥပေဒ လုပ္ထံုးလုပ္နည္းမ်ားနဲ႕ ခြင့္ၿပဳေဆာင္ရြက္ေပးလ်က္ ရွိပါတယ္။
ၿပီးခဲ့တဲ့ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ကာလအတြင္းမွာ ေငြလဲႏႈန္းနဲ႕ ေငြေၾကးက႑ အေၿပာင္းအလဲမွာ မက္ခ႐ိုစီးပြားေရး တည္ၿငိမ္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ရင္း တစ္ဖက္က တိုင္းၿပည္စီးပြားေရးမွာ အေရးပါတဲ့ ကုန္သြယ္မႈနဲ႕ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈဥပေဒ၊ စည္းမ်ဥ္း၊ လုပ္ထံုးလုပ္နည္းေတြ ေၿဖေလွ်ာ့မႈမ်ား ၿပဳလုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ၿပည္သူမ်ားရဲ႕ အလုပ္အကိုင္ အခြင့္အလမ္း ပိုမိုတိုးတက္ ရရွိေရးအတြက္ အထူးစီးပြားေရးဇုန္စီမံကိန္းမ်ာ
ယခုလို ႏိုင္ငံဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္မႈလုပ္င
လက္ေတြ႕အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္မႈ ထိေရာက္ေအာင္ျမင္ဖို႕အစိုးရ အုပ္ခ်ဳပ္မႈယႏၲရားရဲ႕ စီမံလုပ္ကိုင္မႈ ထိေရာက္ထက္ျမက္ဖို႕ လိုအပ္ပါတယ္။
ႏိုင္ငံရဲ႕ ႏိုင္ငံေရး၊ စီးပြားေရး ျဖစ္ထြန္းတုိးတက္ေအာင္ ႀကိဳးပမ္းရာမွာ ေအာင္ျမင္ျခင္း၊ မေအာင္ျမင္ျခင္းဟာ အစုိးရအုပ္ခ်ဳပ္ေရးယႏၲရား စြမ္းေဆာင္ရည္ ထိေရာက္ထက္ျမက္မႈအေပၚမွာ မူတည္ပါတယ္။ ေခတ္စနစ္သစ္တစ္ရပ္ကို ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲ တိုးတက္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ရာမွာလည္း ေရွးယခင္ အေတြးအျမင္ လုပ္နည္းအတိုင္း ေဆာင္ရြက္လို႕မရေတာ့ဘဲ ဒီမိုကေရစီက်င့္စဥ္နဲ႕ လိုက္ေလ်ာညီေထြရွိမယ့္ ႏိုင္ငံေရးအျမင္၊ စီးပြားေရးအျမင္၊ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးအျမင္၊ လူမႈေရးအျမင္မ်ားနဲ႕ က်ယ္က်ယ္ ျပန္႕ျပန္႕ ေတြးေခၚေျမာ္ျမင္ လုပ္ေဆာင္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ဒီလိုေဆာင္ရြက္ရာမွာ ျပည္သူေတြက ေရြးခ်ယ္တင္ေျမႇာက္ထားတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အစိုးရအဖြဲ႕အစည္း အေနနဲ႕ေရာ၊ ျပည္သူမ်ားရဲ႕ အခြန္ဘ႑ာနဲ႕ ျပည္သူ႕ဝန္ကို ထမ္းေဆာင္ေနၾကတဲ့ ႏိုင္ငံဝန္ထမ္း အားလံုးကို ေကာင္းမြန္ေသာ အုပ္ခ်ဳပ္မႈစနစ္ရွိတဲ့ သန္႕ရွင္းတဲ့ အစိုးရ ( Good Governance, Clean Government ) ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးပမ္းၿပီး ႏုိင္ငံေရး၊ စီးပြားေရး၊ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး၊ လူမႈေရး ကိစၥအဝဝမွာ ျပည္သူလူထု အတြက္ ျပည္သူလူထုဗဟိုျပဳ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ၾကဖို႕ မွာၾကား တိုက္တြန္းခဲ့ၿပီးျဖစ္ပါတယ္။
သို႕ရာတြင္ ျပည္သူလူထုနဲ႕ ထိေတြ႕ေနတဲ့ ဌာနဆိုင္ရာနဲ႕ ၿမိဳ႕နယ္၊ ရပ္ေက်း အဆင့္အထိ အဆင္မေျပမႈ မ်ားစြာရွိေနတဲ့အျပင္ အခ်ိဳ႕ေနရာေဒသ၊ ဌာနေတြမွာ -
ျပည္သူလူထု သေဘာထားဆႏၵနဲ႕ ျပည္သူလူထုရဲ႕ အသံကို နားမေထာင္ဘဲ မတိုင္ပင္ဘဲ မိမိတို႕သေဘာ အေလ်ာက္ ေဆာင္ရြက္ေနျခင္း၊
မိမိတို႕ လုပ္ေဆာင္မႈမ်ား ပြင့္လင္းျမင္သာမႈ မရွိျခင္း၊ ျပည္သူလူထု က်ယ္က်ယ္ျပန္႕ျပန္႕သိေအာင္ ခ်ျပမႈမရွိျခင္း၊
ျပည္သူလူထုက သိလို၍ ေမးျမန္းျခင္းနဲ႕ ျပည္သူလူထုရဲ႕ လုိအပ္ခ်က္ ေတာင္းဆိုျခင္းမ်ားအေပၚ တာဝန္ယူေျဖရွင္းေပးမႈ မရွိျခင္း၊
က႑အလိုက္၊ ဌာနဆိုင္ရာ ဥပေဒလုပ္ထံုးလုပ္နည္းမ်ားနဲ႕ ေဒသႏၲရအလုိက္ ဥပေဒစည္းမ်ဥ္း လုပ္ထံုးလုပ္နည္းမ်ားနဲ႕အညီ စီမံအုပ္ခ်ဳပ္လုပ္ကိုင္မႈ မရွိျခင္း၊
ထိုသို႕ ဥပေဒႏွင့္အညီ ေဆာင္ရြက္မႈမရွိျခင္းေၾကာင့္ ေနာက္ဆက္တြဲ အဂတိ လိုက္မႈ၊ လာဘ္ေပးလာဘ္ယူမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚျခင္း၊
အစိုးရ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးယႏၲရားသည္ ျပည္သူမ်ားအတြက္ လွ်င္ျမန္ေခ်ာေမြ႕မႈမရွိဘဲ ေႏွာင့္ေႏွးၾကန္႕ၾကာ၍ အခက္အခဲမ်ား ေတြ႕ရွိေနျခင္း၊
စီမံခန္႕ခြဲ အုပ္ခ်ဳပ္မႈစြမ္းရည္ က်ဆင္းေနျခင္း၊စတဲ့ ေကာင္းမြန္ေသာ အုပ္ခ်ဳပ္မႈစနစ္ရွိတဲ့ သန္႕ရွင္းေသာအစိုးရရဲ႕ အဂၤါရပ္မ်ား၊ အရည္အေသြးမ်ား ခ်ိဳ႕ယြင္းအားနည္းေနတာကို ေတြ႕ရွိရပါတယ္။ ထိုသို႕ အားနည္းမႈမ်ားေၾကာင့္ ၿမိဳ႕နယ္အဆင့္တြင္ ျပည္သူႏွင့္ ထိေတြ႕ေျဖရွင္းႏုိင္စြမ္းမရွိသည
ဒါေၾကာင့္ အစိုးရဌာနအဖြဲ႕အစည္းမ်ားရဲ႕ စီမံအုပ္ခ်ဳပ္မႈစနစ္ တိုးတက္ ေကာင္းမြန္ေအာင္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရး လုပ္ငန္းစဥ္ကို ႏိုင္ငံေတာ္ ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္မႈ အတြက္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရး မဟာဗ်ဴဟာ တတိယအဆင့္ လုပ္ငန္းအျဖစ္ သတ္မွတ္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
စီမံအုပ္ခ်ဳပ္မႈစနစ္ တိုးတက္ေကာင္းမြန္ေအာင္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲရာမွာ ျပည္သူဗဟိုျပဳ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး မဟာဗ်ဴဟာနဲ႕အညီ ျပည္သူ႕ဝန္ကို ေဆာင္ေသာ ျပည္သူ႕ဝန္ထမ္းမ်ားျ ဖစ္ေအာင္ ရပ္ေက်းအုပ္ခ်ဳပ္ေရးပိုင္းမွ ျပည္ေထာင္စု အဆင့္အထိ ပုဂၢိဳလ္ေရးပိုင္းဆုိင္ရာ အေတြးအျမင္၊ အမူအက်င့္၊ လုပ္ပံုလုပ္နည္းမ်ား ေျပာင္းလဲျခင္း လုပ္ေဆာင္ရမွာျဖစ္သလို အစိုးရအဖြဲ႕အစည္း ယႏၲရားရဲ႕ ဖြဲ႕စည္းတည္ေဆာက္ပံု ေျပာင္းလဲျခင္း ကိုလည္း ေဆာင္ရြက္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ပုဂၢိဳလ္ေရးဆုိင္ရာ အေတြးအျမင္၊ အမူအက်င့္၊ လုပ္ပံုလုပ္နည္းမ်ား ျပင္ဆင္ရာမွာ ေခါင္းေဆာင္မႈေနရာေတြမွာ တာဝန္ယူၾကရတဲ့ ေက်းရြာအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးအဆင့္ကအ
ယခုျပဳလုပ္လ်က္ရွိေသာ ႏိုင္ငံေရး ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈမ်ားနဲ႕အတူ ဒီမိုကေရစီ ေဖာ္ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို မိမိတို႕ဝန္ထမ္းတစ္ဦးစီ၏ ကိုယ္ရည္္ကိုယ္ေသြးႏွင့္ အရည္အခ်င္းမ်ား ျမႇင့္တင္ရန္ လိုအပ္သကဲ့သို႕ မိမိတို႕ဝန္ထမ္းအဖြဲ႕အစည္းအသီးသ
ဒီလို ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲ ေဆာင္ရြက္ရာမွာ ေကာင္းမြန္ေသာ အုပ္ခ်ဳပ္မႈစနစ္ တစ္ရပ္တြင္ အစိုုးရနဲ႕ ျပည္သူ အျပန္အလွန္ ဆက္သြယ္ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္မႈ ေကာင္းဖို႕ လိုအပ္ပါတယ္။ ဒီမိုကေရစီက်င့္စဥ္ ထြန္းကားေရးနဲ႕ တုိင္းျပည္ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ေရးအတြက္ ျပည္သူမ်ား ပူးေပါင္းပါဝင္ ေဆာင္ရြက္လာႏိုင္မယ့္ စီမံအုပ္ခ်ဳပ္ လုပ္ကိုင္မႈကို ေျပာင္းလဲသြားဖို႕ လိုအပ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ၿမိဳ႕နယ္တစ္ခုမွာ ၿမိဳ႕နယ္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးနဲ႕ ၿမိဳ႕နယ္အဆင့္ ဌာနဆိုင္ရာမ်ား၊ ၿမိဳ႕မိၿမိဳ႕ဖ၊ လူမႈေရး စီးပြားေရး လူထုလူတန္းစား ကိုယ္စားလွယ္ပါဝင္တဲ့ ၿမိဳ႕နယ္ေကာ္မတီ ဖြဲ႕စည္းၿပီးၿမိဳ႕နယ္ရဲ႕ တည္ၿငိမ္ေအးခ်မ္းေရး၊ လံုျခံဳေရး၊ တရားဥပေဒစိုးမိုးေရး၊ စီးပြားေရး၊ လူမႈေရး စသည့္ အေရးအရာကိစၥ အရပ္ရပ္အတြက္ ၿမိဳ႕နယ္ေကာ္မတီေအာက္မွာ ဆပ္ေကာ္မတီမ်ား ဖြဲ႕စည္းေဆာင္ရြက္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ၿမိဳ႕နယ္ရဲ႕ အေရးအရာကိစၥအားလံုးကို ၿမိဳ႕နယ္ ေကာ္မတီအစည္းအေဝးျဖင့္ စုေပါင္းေဆြးေႏြး၊ စုေပါင္းဆံုးျဖတ္၊ စုေပါင္းဦးေဆာင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္သည့္ စနစ္ျဖင့္ ဖြဲ႕စည္းျပင္ဆင္ ေဆာင္ရြက္သြားေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ဒီလိုပဲ ခ႐ိုင္ေကာ္မတီအဆင့္မွာလည္း အလားတူ ေဆာင္ရြက္သြားေစမွာျဖစ္ပါတယ္။ ရပ္ကြက္ေက်းရြာအဆင့္မွာ ရပ္ကြက္ေက်းရြာ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးမ်ား ခန္႕ထားၿပီးလွ်င္ အျခားရပ္ကြက္ေက်းရြာလူႀကီးမ်ား ေရြးခ်ယ္ပူးေပါင္း ပါဝင္တဲ့ ရပ္ကြက္ေက်းရြာေကာ္မတီ ဖြဲ႕စည္းၿပီးစုေပါင္းေဆြးေႏြး တုိင္ပင္ဆံုးျဖတ္၊ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္တဲ့စနစ္ ဆက္လက္ဖြဲ႕စည္းေဆာင္ရြက္မွသာ ေရွးယခင္ တစ္ဦးတစ္ေယာက္တည္း အဆံုးအျဖတ္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့မႈေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚခဲ့ေသာ ျပည္သူလူထု မလိုလားတဲ့ ျပႆနာေတြ ေလ်ာ့နည္းလာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ တိုင္းေဒသႀကီး ျပည္နယ္ အစိုးရမ်ားအေနနဲ႕ ေကာ္မတီဖြဲ႕စည္းမႈ အဆင့္ဆင့္ ခိုင္မာေကာင္းမြန္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ၾကဖို႕နဲ႕ ေဆာင္ရြက္မႈကိစၥမ်ားမွာ ဥပေဒနဲ႕အညီျဖစ္ေရး စီမံေဆာင္ရြက္သြားရန္ မွာၾကားလိုပါတယ္။
ျပည္သူလူထုရဲ႕ စားဝတ္ေနေရးနဲ႕ လူေနမႈအဆင့္အတန္း ျမင့္မားေရး၊ ၿမိဳ႕နယ္ေက်းရြာ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး ေဆာင္ရြက္ရာမွာ ၿမိဳ႕နယ္စည္ပင္သာယာေရးလုပ္ငန္းဟ
ျပည္ေထာင္စု အစိုးရဝန္ႀကီးဌာနမ်ားအေနနဲ႕လည္း
ျပည္ေထာင္စု ဝန္ႀကီးဌာနအခ်င္းခ်င္း ေပါင္းစပ္ညႇိႏိႈင္းမႈ အားနည္းေနျခင္းကို အစိုးရအဖြဲ႕က႑အလုိက္ ေကာ္မတီ (Cabinet Committee)မ်ား ဖြဲ႕စည္းၿပီး ေဆြးေႏြးညႇိႏိႈင္းဆံုးျဖတ္ျခင္း
ျပည္ေထာင္စုအစိုးရ ဝန္ႀကီးဌာနမ်ားနဲ႕ တုိင္းေဒသႀကီး ျပည္နယ္ အစိုးရအၾကား ေပါင္းစပ္ညႇိႏိႈင္းမႈ အားနည္းေနျခင္းကို ဖြဲ႕စည္းပံုအေျခခံဥပေဒနဲ႕အညီ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးအာဏာ ခြဲေဝအပ္ႏွင္းမႈကို ေဆာင္ရြက္ရာ၌ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးဌာနမ်ားက တာဝန္ယူ ေဆာင္ရြက္ရမယ့္ လုပ္ငန္းမ်ားနဲ႕ တုိင္းေဒသႀကီး ျပည္နယ္မ်ားက တာဝန္ယူ ေဆာင္ရြက္ရမယ့္ လုပ္ငန္းမ်ားကို စနစ္တက် ပိုင္းျခားသတ္မွတ္ျခင္းမ်ားကုိလ
ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးဌာနမ်ားအေနနဲ
ဖြဲ႕စည္းပံုအေျခခံဥပေဒ ပုဒ္မ၂၅၆တြင္ တုိင္းေဒသႀကီး သို႕မဟုတ္ ျပည္နယ္ အစိုးရသည္ မိမိတိုင္းေဒသႀကီး သို႕မဟုတ္ ျပည္နယ္အတြင္း တာဝန္ထမ္းေဆာင္လ်က္ရွိေသာ နယ္ဘက္ဝန္ထမ္းအဖြဲ႕အစည္းမ်ား၏ လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္မႈမ်ားကိုလည္း
အစိုးရဌာန အဖြဲ႕အစည္းမ်ား၏ စီမံအုပ္ခ်ဳပ္မႈစနစ္ တိုးတက္ေကာင္းမြန္ ေအာင္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈ ေဆာင္ရြက္ေရးလုပ္ငန္းစဥ္သည္ ယေန႕ မိမိတို႕ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ေနေသာ ႏုိ္င္ငံေရး ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈမ်ား၊ ဒီမိုကေရစီ အေလ့အက်င့္မ်ား ရွင္သန္လာေရးအတြက္ အဓိကအခန္းက႑မွ ေန၍ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ၾကရမွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဌာနအသီးသီးတြင္ ပါဝင္တာဝန္ထမ္းေဆာင္ေနသည့္ ဝန္ထမ္းအသီးသီးတို႕၏ ႏုိင္ငံေရးေစတနာ မွန္ကန္စြာႏွင့္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ၾကရန္ အေလးအနက္ တုိက္တြန္းလိုပါတယ္။ ယေန႕အခ်ိန္အခါဟာ ႏိုင္ငံသား တစ္ဦးခ်င္းစီအေနနဲ႕လည္းေကာင္း၊
နိဂံုးခ်ဳပ္အားျဖင့္ -
ႏိုင္ငံတကာက ျမန္မာႏိုင္ငံအေပၚမွာ ေကာင္းမြန္ေသာ အုပ္ခ်ဳပ္မႈ ရွိ မရွိ တိုင္းတာခ်က္စံမ်ားအရ မ်ားစြာအားနည္းေနတာ ေတြ႔ရွိရပါတယ္။ ေကာင္းမြန္ေသာ အုပ္ခ်ဳပ္မႈစနစ္ ျဖစ္ထြန္းတိုးတက္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ရမယ့္ အခ်က္မ်ားအနက္ လာဘ္ေပးလာဘ္ယူမႈေတြကို ထိထိေရာက္ေရာက္ တားဆီးထိန္းသိမ္းၾကပါလို႔ မွာၾကားလိုပါတယ္။ တားဆီးထိန္းသိမ္းရာမွာ လာဘ္ေပးသူေရာ၊ လာဘ္ယူသူပါ တာဝန္ရွိတဲ့အေလ်ာက္ အမ်ိဳးသားအက်င့္ စာရိတၱ မထိခိုက္ေအာင္ ျပည္သူမ်ားအားလံုး ပါဝင္ထိန္းသိမ္းေပးၾကပါလို႔ ပန္ၾကားလိုပါတယ္။ျပည္သူ႕ဘ႑ာ၊ လစာရယူၿပီး ျပည္သူ႕ဝန္ကို ထမ္းေဆာင္ၾကတဲ့ ႏိုင္ငံ့ဝန္ထမ္း၊ ႏိုင္ငံ့သားေကာင္းမ်ားအေနနဲ႕ အမ်ိဳးသားေရးစိတ္ဓါတ္နဲ႕ တစ္ဦးခ်င္း၊ တစ္ဌာနခ်င္း ေကာင္းေအာင္ ျပဳျပင္ၾက ေဆာင္ရြက္ၾကၿပီး တိုင္းျပည္နဲ႕လူမ်ိဳးဂုဏ္သိကၡာက
Credit: CJMyanmar
Post a Comment