တစ္ခါတစ္ရံ အရွိကုိအရွိအတုိင္း (ေဖၿမင့္)
စပ်စ္ခိုင္ကို လွမ္းမမီသည့္ ေျမေခြးက စပ်စ္သီးခ်ဥ္သည္ဟု ေျပာသြားသည့္ အေၾကာင္း ပံုျပင္ကို အားလံုး ၾကားဖူး ၾကပါသည္။ အီစြပ္ေရးသည့္ ၄င္းပံုျပင္ကို ျပင္သစ္ လကၤာပံုျပင္ဆရာ လာဖြန္တိန္းက ျပန္ေရး ေသာအခါ၌မႈ သူကေျမေခြးကို ေမးမေငါ့။ စပ်စ္ခိုင္ႀကီးေတြ လွကလွနဲ႔ မစားရတာ နာသကြာဟု ညည္းညဴေနမည့္အစား အစိမ္းႀကီးေတြပါကြာ ခ်ဥ္ပါတယ္ဆိုၿပီး ေက်ာခိုင္းခဲ့သည့္ ေျမေခြး၏ တုန္႔ျပန္ပံုကို သူသေဘာက် ေၾကာင္း မွတ္ခ်က္ခ်ခဲ့သည္။
ကိုယ္မရသည့္အရာကို မေကာင္းဟုေျပာသည့္ စိတ္ဓာတ္မွာ ေထာက္ခံစရာ မဟုတ္ပါ။ သို႔ေသာ္ မျဖစ္ႏိုင္တာကို စဲြလမ္းမေနဘဲ တစ္နည္းနည္း သံေယာဇဥ္ ျဖတ္တာ ေကာင္းသည္ဆိုေသာ အခ်က္ကိုကား ေယဘုယ် လက္ခံရလိမ္႔မည္ ထင္သည္။
မွန္သည္။ မစားရသည့္ စပ်စ္သီးကို ခ်ည္သည္ဟု မေျပာပါႏွင့္။ သို႔ေသာ္ လူ႔ေလာကထဲမွာ လိုအပ္ တာထက္ ပိုၿပီး စိတ္ပင္ပန္း ဆင္းရဲမႈ မခံစားရေအာင္ ဆိုလွ်င္မူ မျဖစ္ႏိုင္သည့္ ကိစၥကို မသိက်ိဳးကၽြန္ ျပဳတတ္ဖို႔ ကိုယ္မႏိုင္သည့္ ကိစၥကို သည္းညည္းခံတတ္ဖို႔၊ ျပႆနာ အေသးအမႊားကို အေလးထားမေနဖို႔၊ ေတာ္႐ုံတန္႐ုံ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ကို အသည္းအသန္ ႀကိဳးစားျပင္ဆင္မေနဖို႔ စတာေတြကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္တို႔ သတိျပဳဆင္ျခင္ရန္ လိုလိမ့္မည္ ထင္သည္။
စင္စစ္ တစ္ကယ့္အက်ိဳးအျမတ္ကို ခ်င့္တြက္မည္ဆိုလွ်င္ တခ်ိဳ႕ကိစၥသည္ သူ႔အတိုင္း လႊတ္ထား လိုက္တာ အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေၾကာင္း အမ်ား သေဘာ ေပါက္ႏိုင္ၾကပါသည္။ သူ႔ဘာသာ အရွိန္ ေသသြားမည့္ ျပႆနာ အေသးအမႊားသည္ ကိုယ္က ေရးႀကီးခြင္က်ယ္ လုပ္ေသာအခါမွ ျပႆနာ အႀကီး အမား ျဖစ္လာတတ္ သည္။ မဆိုစေလာက္ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္သည္လည္း အတင္းျပင္သည့္ အခါတြင္မွ ျပင္ လြန္း၍ ဖင္ခၽြန္းတာမ်ိဳး ျဖစ္ သြားတတ္သည္။
တစ္ခါတုန္းက လူတစ္ေယာက္မွာ ပုလဲတစ္လံုးရသည္။ ပုလဲက အလံုးလည္း ႀကီးသည္။ လွလည္း အလြန္လွသည္။ သို႔ေသာ္ မဆုစိ ေလာက္ အနာေလး တစ္ခု ပါေနသည္။ ပုလဲလုံးက သည္အတိုင္းလည္း အဖိုး တန္ေနသည္။ သို႔ေသာ္ သည္လူက ေလာေလာဆယ္ တန္ဖိုးကို မစဥ္းစား။ အနာကိုပဲ စြဲေနသည္၊ သည္အနာ ေလးသာ မပါရင္ ကမာၻမွာ အလွဆံုးပုလဲ တန္ဖိုးအႀကီးမားဆံုး ပုလဲျဖစ္မွာ မုခ်ပဲဟူ၍ တအံု ေႏြးေႏြး ေတြးေန သည္။ ပုလဲလံုးကို စိတ္မခ်မ္းသာစြာႏွင့္ မၾကာခဏ ထုတ္၍ထုတ္၍ ၾကည့္ရင္း တစ္ေန႔၌ သည္ အနာေလးဟာ အေပၚယံေၾကာေလး ရွိမွာ။ နည္းနည္းေလး ခြာလိုက္ရင္ အနာစင္သြားႏိုင္တယ္ဟူ၍ ေတြးမိလာသည္။ သည္လိုႏွင့္ အေပၚဆံုးလႊာကို သူခြာျဖစ္သည္။ တစ္လႊာပါသြားေသာ္လည္း အနာက စင္ မသြား။ ခြာလက္စႏွင့္ ေနာက္ တစ္လႊာ ဆက္ခြာသည္။ အနာက က်န္ေနဆဲ၊ မထူးဘူးဆိုၿပီး တစ္လႊာၿပီး တစ္လႊာဆက္ခြာရာ ေနာက္ဆံုးတြင္ ပုလဲတစ္လံုး လံုး ကုန္သည့္အခါတြင္မွ အနာေလး စင္ေလသည္။
ပံုျပင္ဟု မထင္ပါႏွင့္။ ပုလဲလံုး သမားထက္ မိုက္မဲေသာ ဇြဲမ်ိဳးျဖင့္ အနာခြာေသာသူသည္ အမ်ားႀကီးရွိသည္။ ခႏၶာ ကိုယ္က တကယ့္အနာ။ လက္ညိဳးမွာ ဆူးစူးသည့္ ဒဏ္ရာေလး။ အထဲမွာ ဆူးက်န္ေနသလိုလို နာတာတာ မ်က္တက္တက္။ သို႔ေသာ္ ဆူးလည္းမျမင္ရ။ သူ႔ဘာသာထားလွ်င္ ေကာင္းသြားမည့္ကိစၥ။ ဒါကို အသာ မထား။ အသားအနာခံ၍ အပ္ႏွင့္ ဆြသည္။ ဆူးရွိသလား၊ မရွိဘူးလား လိုက္ရွာသည္။ မေတြ႔ရ။ လက္ မွာသာ ေပါက္သြား ၿပဲသြား သည္။ ဒါကို ဟိုအ႐ြက္ သည္အ႐ြက္ေတြ မီးကင္ၿပီး ကပ္သည္။ ေကာင္းမလာ။ ဘယ္ေကာင္းမည္လဲ။ အနာမရွိ သည့္ ေနရာက အနာျဖစ္လာၿပီ။ လက္က တစစ္စစ္ကိုက္သည္။ နီရဲေယာင္ကိုင္းလာသည္။ မေနႏိုင္ မထိုင္ႏိုင္ ေအာင္ အခံရ ခက္လာသည္။ အနာက ျပည္မမွည့္ေသးဘူးကိုး၊ ျပည္မွည့္မွ ေပါက္ထြက္ၿပီး သက္သာသြားမည္တဲ့။ ဆရာေတြက ဆိုၾက ျပန္သည္။ ကဲ..ဟိုအ႐ြက္ ဒီအ႐ြက္ေတြ ေထာင္းၿပီးအံု။ အဝတ္နဲ႔ စည္းထား ေႏွာင္ထား။ တစ္ရက္ ထက္တစ္ရက္ ပိုနာလာ၊ ပိုကိုက္လာ၊ လက္တစ္ေခ်ာင္းလံုး အထိမခံႏိုင္ျဖစ္လာ။ ကိုက္ခဲသည့္ဒဏ္ မခံႏိုင္ေတာ့၍ စည္းထား တာေတြ ျဖည္လိုက္ေတာ့ အနာက ေယာင္ကိုင္းၿပဲစိေန၊ ျပည္ေတြယို၊ အသား ေတြေဆြး၊ အေရျပားေတြ ပ်က္စီး၊ ျပည္စင္သြားေအာင္ သန္႔သြားေအာင္ဆိုၿပီး ပူသည့္ ျပင္းသည့္ ေဆးေတြ ထည့္။ အသားအေရေတြ ေလာင္ၿမိဴက္ ပဲ့႐ြဲ႕၊ အ႐ိုးပါေပၚလာ။ သည္လိုႏွင့္ ေဆး႐ုံတက္ၿပီး လက္တစ္ေခ်ာင္း ျဖတ္လိုက္ရသူ၊ အသက္တစ္ေခ်ာင္းလံုး ဘာမဟုတ္ ညာမဟုတ္ ဆံုးရႈံးရသူေတြ မ်ားလွေခ်သည္။ ဒါမ်ိဳးက က်န္းမာေရးဗဟုသုတ နည္းလို႔ျဖစ္တာ။ ဗဟုသုတ ရွိတဲ့လူ၊ က်န္းမာေရး အသိပညာ အသင့္အတင့္ ရွိတဲ့လူမ်ားမွာ သည္လိုမျဖစ္ႏိုင္ပါဘူးဟု ဆိုခ်င္ဆိုပါမည္။ မွန္သည္။ သို႔ေသာ္ က်န္းမာေရး အသိ မရွိျခင္းသည္ အျပစ္တဝက္ျဖစ္သည္
အနာေလးတစ္ခု ရလွ်င္ မေနႏိုင္ မထိုင္ႏိုင္ ဆိတ္ခ်င္ ဆြခ်င္ သည့္ စိတ္ကလည္း အျပစ္တစ္ဝက္ ပါသည္ဟု ဆိုႏိုင္သည္။ အနာေသးေသးကို မႀကီးႀကီးေအာင္ ဆိတ္ခ်င္ ဆြခ်င္သည့္ စိတ္။ လူအမ်ားအျပားပင္ ခႏၶာကိုယ္မွာ အနာေလးတစ္ခုရလွ်င္ ဆိတ္ခ်င္ဆြခ်င္သည္။ ကိုယ္မွာသာလား၊ မဟုတ္ပါ၊ စိတ္မွာထိခိုက္ဒဏ္ရာေလး ရလွ်င္လည္း ထိုနည္းလည္းေကာင္း။ ဒဏ္ရာ ႀကီးသထက္ႀကီးေအာင္ ပြားမ်ားေမြးျမဴတတ္ေသာ သေဘာ ရွိသည္။ အသာထားရမည့္ ကိစၥကို တအုံေႏြးေႏြး ေတြးေနသည္။ ႀကီးထြားေအာင္ ပြားမ်ားေနသည္။ မေက် နပ္စရာေလး နည္းနည္းကို အက်ယ္ခ်ဲ႕ပြား ေတြးေတာရင္း ေဒါသမီး တဟုန္းဟုန္း ေတာက္သည္။ ကသိ ကေအာက္ ျဖစ္ရသည့္ ကိစၥေလးကို အဖန္တလဲလဲ ျမင္ေယာင္ေတြးေတာရင္း လူေရွ႕မထြက္ရဲေအာင္ အရွက္ႀကီးရွက္သည္။ စဥ္းစားၾကည့္လွ်င္ ကိုယ့္အရိပ္ႏွင့္ကိုယ္ ျပႆနာ တက္ေနသူႏွင့္ တူသည္။
တစ္ခါက လူတစ္ေယာက္ စိတ္ရူးေပါက္ကာ လူအလစ္မွာ ကိုယ့္အရိပ္ကိုယ္ လိုက္ဖမ္းၾကည့္သည္။ အရိပ္က ကိုယ့္အနားေလး ကပ္ေနသည္။ သို႔ေသာ္ ေရွ႕သို႔လွမ္း၍ ဖမ္းၾကည့္လိုက္လွ်င္ သူက ကိုယ့္ေရွ႕ ဘက္ ပိုထြက္သြားသည္။ ဖမ္းမရ၊ ဖမ္းေလမရေလ၊ ဖမ္းေလထြက္ေလ၊ အတင္းလိုက္ဖမ္း အရိပ္က အတင္း ထြက္ေျပး။ ရပ္ေနလွ်င္ အရိပ္က ကိုယ့္ေရွ႕နားေလးမွာ ရပ္ေန။ ၾကာေတာ့ ဒါႀကီးကို ေၾကာက္သလို ျဖစ္ လာသည္။ ဆက္မ ဖမ္းရဲေတာ့။ မေနႏိုင္၍ မသိမသာ ျပန္ၾကည့္ေတာ့ ကိုယ့္အနားေလး သူက ကပ္ ေနသည္။ ခပ္ဆတ္ဆတ္ေလး ခြာထြက္သည္။ မရ၊ ေရွ႕တိုးေနာက္ဆုတ္ ႏွစ္ႀကိမ္ သံုးႀကိမ္လုပ္သည္။ အရိပ္ က ကြာမက်၊ ဖ်ပ္ခနဲ တစ္ဖက္ လွည့္ၿပီး အသာလစ္ထြက္သည္။ မရ၊ ကပ္ပါလာသည္။ ခပ္သြက္သြက္ ေလွ်ာက္သည္။ မသိမသာ ေျပးသည္။ သည့္ေနာက္ တအားေျပးသည္။ မရ။ အရိပ္က သူ႔ေနာက္မွ ေတာက္ ေလွ်ာက္ လိုက္ပါေနေလသည္။
အေရးမဟုတ္သည့္ အရာကို ပြားမ်ားကပ္ၿငိေနမိလွ်င္ အဲသည္အတိုင္းပင္ ကိုယ္ရွာေသာ ဒုကၡထဲ ကိုယ္ နစ္သြားတတ္သည္။ ဒါေၾကာင့္လည္း တ႐ုတ္ပညာရွိတို႔က “အေသးအမႊား ေစာ္ကားမႈေလးကို သည္းခံလိုက္ပါ။ ႀကီးႀကီးမားမား ေစာ္ကားခံရျခင္းမွ လြတ္ကင္းမည္။ အေသးအမႊား ဆံုးရႈံးမႈကို လက္ခံ လိုက္ပါ။ ႀကီးႀကီးမားမား ဆံုးရႈံးရျခင္းမွ လြတ္ကင္းလိမ့္မည္” ဟူ၍ ၾသ၀ါဒ ေပးခဲ့ၾကျခင္းျဖစ္သည္။
ေတာ္စတြိဳင္း၏ ပံုျပင္တစ္ပုဒ္မွာ သည္လိုဆိုသည္။ ေမ်ာက္တစ္ေကာင္ ပဲေစ့ေတြ လက္ႏွစ္ဆုပ္ အျပည့္ ယူလာသည္။ ပဲေစ့ေလးတစ္ေစ့ လက္ၾကားထဲက ထြက္က်တာကို သူလိုက္ေကာက္ေတာ့ အေစ့ ႏွစ္ဆယ္ေလာက္ ထပ္၍ က်သည္။ လိုက္ေကာက္ ထြက္က်၊ လိုက္ေကာက္ ထြက္က်ႏွင့္ ေနာက္ဆံုး၌ ေမ်ာက္စိတ္တို ကာ ပဲေစ့ေတြအားလံုး လႊင့္ပစ္ၿပီး ထြက္ေျပးေလေတာ့သည္။ အေသးအဖြဲကို လိုက္ရွင္းရင္း မႏိုင္မနင္းျဖစ္ကာ အလုပ္တစ္ခုလံုး ပ်က္သြားရသူေတြ အမ်ားႀကီးရွိ သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ နားလည္သူေတြကေတာ့ ပဲေစ့တစ္ေစ့ႏွင့္ ၿပီးမည့္ကိစၥမွာ ေနာက္ထပ္အနာမခံ။ အဲသည္ တစ္ေစ့ကိုပဲ ခ်န္ခဲ့ေလ့ ရွိၾကသည္။
ၿဗိတိသွ်စာေရးဆရာႀကီး ဂ်ီေကခ်က္စတာတန္၏ စီးပြားေရး အျမင္မ်ားကို သူႏွင့္ေခတ္ၿပိဳင္ ထင္ရွားသူ စာေရးဆရာႀကီး ေဂ်ာ့ခ်္ဘားနဒ္ေရွာက အႀကီးအက်ယ္ စုတ္ျပတ္ေအာင္ ပုတ္ခတ္ေဝဖန္သည့္ စာတစ္ပုဒ္ စာနယ္ဇင္းမ်ားထဲတြင္ ေရးထည့္လိုက္သည့္ အခါ ခ်က္စတာတန္၏ မိတ္ေဆြမ်ား အႀကီး အက်ယ္ မေက်မနပ္ ျဖစ္ကာ သူတို႔လူလည္း ပယ္ပယ္နယ္နယ္ ျပန္တြယ္လိမ့္မည္ဟု ေစာင့္ေမွ်ာ္ၾကသည္။ အခ်ိန္အတန္ၾကာသည့္တိုင္ ခ်က္စတာတန္က တစ္ပုဒ္မွ်ျပန္မေရးဘဲ ၿငိမ္ခံေနသည့္အခါ သူ၏ အ ေပါင္း အသင္း အရင္းအခ်ာတစ္ဦးျဖစ္သူ သမိုင္းပညာရွင္ ဘဲေလာ့က သည္ေလာက္ေတာင္ ေသြးေၾကာင္ရ ေကာင္းလားဟု က႐ုဏာေဒါေသာႏွင့္ ေမာင္းမဲေျပာဆိုသည္။ ခ်ာစတာတန္က စိတ္မဆိုး။ “ဘဲေလာ့ရာ ကိုယ္ လက္တံု႔ ျပန္ၿပီးပါၿပီကြ။ ဘားနဒ္ေရွာလို စကားတတ္တဲ့လူမ်ိဳးကို တစ္ခြန္းမွ ျပန္မေျပာတဲ့နည္းနဲ႔ တံု႔ျပန္တာ သူ႔အတြက္ အထိနာဆံုးဘဲကြ” ဟူ၍သာ သူက ႏွစ္သိမ္႔ေျပာဆိုခဲ့သည္။ ခ်ာစတာတန္သည္ ကဗ်ာဆရာျဖစ္သည္။ သတင္းစာဆရာလည္း ျဖစ္သည္။ ဝတၳဳေရးသမား အျဖစ္လည္း ထင္ရွားေအာင္ျမင္သည္။ ေရဒီယို အသံလႊင့္သမား လုပ္သည့္အခါ၌လည္း အထူး လူႀကိဳက္ မ်ားသူ ျဖစ္ သည္။ သို႔ေသာ္ အဲသည္အရည္အခ်င္းေတြ ၊ အဲသည္ရာဇဝင္ေတြ အားကိုးျဖင့္ သူမတံု႔ျပန္။ ဘားနဒ္ေရွာလို စကားလုံး ေျပာင္သူ၊ သေရာ္စာ ေဝန္ဖန္စာမ်ား ေရးရာ၌ အလြန္ေလ့က်က္ ကၽြမ္းက်င္သူကို ထိုလူ၏ နယ္ပယ္၌ ယွဥ္ၿပိဳင္ဖို႔ ဆိုသည္မွာ မိုက္မဲေသာ အလုပ္ျဖစ္သည္ဟု သူသေဘာေပါက္သည္။ ခ်က္စတာတန္သည္ ပဲေစ့တစ္ ေစ့သာ အဆံုးရႈံးခံခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ လူတိုင္း အဲသည္လို တစ္ေစ့ႏွင့္ ပိုင္းတတ္သည္မဟုတ္။ လက္ႏွစ္ဖက္လံုးက ပဲေစ့ေတြ ထြက္ က်ေတာ့မွ သြားလုပ္မိတာ မွားမွန္းသိၾကသူေတြ အမ်ားႀကီးရွိသည္။ အဓိက က အခ်င့္အတြက္ လြဲျခင္းျဖစ္သည္။ အခ်င့္အတြက္ မွန္ကန္ရန္အတြက္ ေခါင္းေအးဖို႔လိုသည္။ လူအေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ကိုယ္ မႀကိဳက္ မႏွစ္သက္သည့္ ကိစၥမ်ိဳးၾကံဳလာလွ်င္ ေခါင္းေအးေအးထား မစဥ္းစားႏိုင္ပါ။ ေဒါသျဖင့္သာ တံု႔ျပန္ မိတတ္ၾကသည္။ ေဒါသထြက္ ေလ လြဲေလ။
ေရွးေခတ္ ဂ်ပန္ျပည္မွာ ဘုန္းေတာ္ႀကီးတစ္ပါး ရွိသည္။ သူက အလြန္စိတ္တိုသည္၊ ဘာေလး တစ္ခုမွ် သည္းညည္းမခံႏိုင္။ သူ႔ေက်ာင္းအနီးမွာ ဖက္ယားပင္ႀကီး တစ္ပင္ရွိရာ အဲဒါကို အစြဲျပဳၿပီး အနီး ပါးနားက လူေတြ က သူ႔အား ဖက္ယားပင္ ဆရာေတာ္ဟု ေခၚေဝၚေနၾကသည္။ သည္လိုေခၚသံ မၾကာခဏ ၾကားရေတာ့ သူေဒါသ ထြက္ကာ တစ္ေန႔မွာ ဖက္ယားပင္ႀကီးကို ခုတ္ပစ္သည္။ သစ္ပင္ႀကီးခုတ္၍ ငုတ္ ခ်ည္းက်န္သည့္အခါ လူေတြက သစ္ငုတ္တို ဆရာေတာ္ဟု ေျပာင္းေခၚၾကသည္။ ဒါကိုၾကားေတာ့လည္း မခံမရပ္ႏိုင္ ျဖစ္ျပန္ကာ ဒါေလာက္ေတာင္ ရွိတာကြာဟူ၍ သစ္ငုတ္ကိုပါ တူးထုတ္ပစ္လိုက္သည္။ ငုတ္ မရွိသည့္ အခါ လူေတြက တစ္မ်ိဳးေျပာင္း ေခၚသည္။ “ ငုတ္တူးဆရာေတာ္ ” ဟူ၍။ သည္လုအိ ေနအထားမ်ိဳးမွာ ဆက္လုပ္ေလ ကို႐ွဳံးေလပင္။ စင္စစ္ ျပႆနာဆိုသည္က ကိုယ္က ျပႆနာဟု ခံယူမွ ျပႆနာျဖစ္သည္။ စိတ္ေအးေအး ထားမည္ဆိုလွ်င္ ကိစၥအေတာ္မ်ားမ်ားသည္ အေသး အမႊားသာ ျဖစ္သည္။ ကိုယ္ကပံုႀကီးခ်ဲ႕ ခံစားသည့္အခါ၌မူ အေသးအမႊားက အဆမတန္ႀကီးထြားကာ ကိုယ့္ ကိုပင္ ပို၍ဒုကၡေပးေတာ့သည္။
ေနရာတကာ အေလွ်ာ့ေပး သည္းခံကာ သူမ်ားသေဘာအတိုင္းခ်ည္း လိုက္နာဖို႔ တိုက္တြန္းေနျခင္း မဟုတ္ပါ။ ေလာက၌ သင့္တင့္ေလ်ာက္ပတ္ေသာ ေအာင္ျမင္မႈရရွိရန္ အတြက္ အခ်ိဳ႕ေသာအရာမ်ားအား ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေကာင္းသည္ မွန္သည္၊ သင့္ေတာ္သည္၊ မိမိအတြက္လည္း အက်ိဳးျဖစ္ထြန္းမည္ ဟူေသာ အေနအထား မ်ားအတိုင္း ျဖစ္လာ ေျပာင္းလဲလာေအာင္ စီမံဖန္တီးတတ္ဖို႔လိုပါသည္။ သို႔ေသာ္ တစ္ဖက္၌ ေအာင္ျမင္မႈႏွင့္ အတူတြဲလ်က္ စိတ္ၿငိမ္းခ်မ္းသာမႈ ရရွိရန္အတြက္မူ အခ်ိဳ႕ ေသာ အရာမ်ားႏွင့္ ပါတ္သက္၍ ဤသည္တို႔ကား မိမိျဖစ္ေစခ်င္သည့္ ပံုစံအတိုင္း ျဖစ္လာ ေျပာင္းလဲ လာေအာင္ စီမံ ဖန္တီးရန္ မစြမ္းသာသည့္အရာမ်ား၊ မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ အတင္းအားထုတ္မည္ဆိုက အက်ိဳးထက္ အျပစ္မ်ားမည့္ အရာမ်ားဟူ၍ သိမွတ္ကာ သူ႔အရိွအတိုင္း လက္ခံတတ္ဖို႔ လိုမည္ျဖစ္ပါသည္။
ေဖၿမင္႔
(တန္ဖုိးထားအပ္ေသာအရာမ်ား)
Credit To ခြန္အားရွိေသာစာ
Post a Comment